luni, 27 septembrie 2010

Prietenii din adancuri

In excursie am avut parte de multe surprize. In ultima zi mami mi-a promis ca vom merge la Sea Life in Konstanz. Ajunsi acolo eram foarte nerabdatoare sa intru inauntru, desi aveam de asteptat la o coada lunga.



Odata intrati, am fost intampinati de multe surprize. Am recunoscut o multime de specii de animale acvatice: pisica de mare, piranha, crap, rechini, pesti tropicali, caluti de mare, broasca testoasa, caracatita, raci, corali si crini de mare. Iar la sfarsitul vizitei, am avut parte de o mare surpriza : am vazut pinguinii care se jucau in fel si chip pentru a fi admirati de copii.



O zi pe care nu o voi uita prea curand...

3 comentarii:

  1. Sea Life a fost si pentru mine o surpriza foarte placuta! N-am crezut niciodata ca o sa vad pinguini de-aproape :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragut! Ma bucur ca v-ati hotarât, pentru ca aici, în München(Olympia Park) am trecut pe lânga...
    Pupici :-*
    PS: Helmut doreste neaparat sa va transmit cate un pupic si din partea lui :-*

    RăspundețiȘtergere