sâmbătă, 3 iulie 2010

Rila, Rila, Iepurila

Pe iepurasul meu il cheama Rila. Este vioi, amuzant, jucaus si dragalas. Blana lui este pufoasa si alba ca neaua, cu pete negre, ca toti iepurii din rasa "English spot". Exista peste 100 de rase de iepuri in intreaga lume. Il pieptan si ii dau drumul in fiecare zi prin casa, sa zburde. Il mangai si alergam impreuna. Acesti iepuri traiesc 10 ani sau chiar mai mult, daca sunt ingrijiti. L-am primit de Pasti, de la prietena noastra, Draga. Nu este deloc timid sau fricos, cum am fost obisnuiti sa credem. Ne urmareste in casa oriunde mergem si in fiecare seara il scot la aer curat. In cusca are multe jucarii care il ajuta sa-si toceasca dintii. Cel mai mult ii place sa-l mangai. Este foarte tandru si afectuos. Rila s-a obisnuit cu noi foarte repede. Il iubesc mult si imi doresc sa petrecem impreuna clipe de neuitat.

3 comentarii:

  1. un ghem plin de energie Rila al nostru! neastamparat si curajos nevoie mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rila ucherila. E cam grasut! nu prea zburdati! Dar ai dreptate, e o frumusete de iepure! vorbesti cu el pe engleza? :))
    va pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen, bine ai venit in blogul meu! E grasut pentru ca roade tot timpul cate ceva bun. Mananca iarba , hrana speciala pentru iepuri, fructe , legume si cateodata sticksuri si pufuleti.

    RăspundețiȘtergere