vineri, 4 februarie 2011

O poveste incalcita

Joi seara am fost la filmul mult asteptat, "O poveste incalcita" cu mami si cu Anca. Filmul este o parodie dupa povestea lui Rapunzel. Fata de basmul original, in film apare un cal, Maximus care se comporta ca un caine si un cameleon simpatic, sfatuitorul de nadejde al lui Rapunzel. Filmul e plin de glume bune si de aventuri, iar la sfarsit ti-ai dori sa nu se fi terminat. Sincer, l-as revedea oricand cu aceeasi placere. Il recomand tuturor, indiferent de varsta. Poate fi vazut cu intreaga familie.



2 comentarii:

  1. Ultimul film Disney care mi-a placut mult a fost seria Ice Age :)) Dar cred ca mi-ar place mult si Povestea incalcita :)) mai ales ca mutrita calului
    ma distreaza teribil :))))
    Abia astept sa apara pe torente ori pe Pirate Bay.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaaai! Ce m-am mai distrat la filmul asta! De mult n-am mai ras cu atata pofta :)))

    RăspundețiȘtergere